ZBIERANIE WYMAGAŃ I WSPÓŁPRACA Z KLIENTEM
12-16 października 2020 godz. 9-13
- Zaczniesz budować partnerską relację z biznesem
- Staniesz się zaufanym doradcą zamiast wyłącznie dostawcą analizy czy oprogramowania
- Nauczysz się angażować klienta do współpracy
- Zaczniesz tworzyć użyteczną dokumentację, która będzie chętnie czytana
Nauczysz się
- Analizy interesariuszy oraz planowania komunikacji z nimi
- Odnajdywania rzeczywistych potrzeb biznesowych, za które klienci będą gotowi zapłacić
- Przechodzenia od potrzeb biznesowych do konkretnych funkcjonalności
- Precyzyjnego zadawania pytań, aby wydobyć konkrety w trakcie zbierania wymagań
- Uzasadniania swoich rekomendacji dla klienta
- Specyfikowania z użyciem metod Gherkin i Specification by Example
- Odkrywania i analizy problemów procesach biznesowych metodą Event Storming
szkolenie otwarte
