Bufor bezużytecznych odpowiedzi

Popatrz na trzy fragmenty konwersacji pomiędzy Właścicielem produktu a Zespołem: Konwersacja 1Zespół: Czy zmieniamy coś w najbliższym sprincie?Właściciel produktu: Raczej nie…….Konwersacja 2Zespół: Co chciałbyś zmienić w najbliższym sprincie?Właściciel: Hmm…, jeszcze…

Czytaj dalej Bufor bezużytecznych odpowiedzi

Pytać, słuchać, precyzować

W tym artykule zgłębiamy temat potrzeb biznesowych. Jeśli nie wiesz, czym one są - przeczytaj artykuł Czym jest potrzeba biznesowa? Pierwszym narzędziem do poszukiwania tych właściwych potrzeb biznesowych są pytania.…

Czytaj dalej Pytać, słuchać, precyzować

Robienie czegokolwiek uspokaja

 Przypuśćmy, że właśnie dowiedziałeś się, że bug wyłożył serwis dla miliona klientów albo projekt się posypał, albo kluczowy klient odszedł do konkurencji albo komornik właśnie zablokował Ci konta. Co zrobisz?…

Czytaj dalej Robienie czegokolwiek uspokaja

Czym jest potrzeba biznesowa?

Które z poniższych pytań zadane teraz, na początku lektury tego artykułu, pozwoli Ci uzyskać z niego najwięcej praktycznych treści: Zastanawiam się, o czym będzie ten artykuł?Co było dla mnie najtrudniejsze…

Czytaj dalej Czym jest potrzeba biznesowa?

Moja najgorsza analiza @ KIWAB

10. i 11. czerwca odbędzie się Konferencja Inżynierii Wymagań i Analizy Biznesowej. w trakcie której przedstawię prelekcję "Moja najgorsza analiza". O czym będę mówił? Pewnego razu podejmując różne decyzje, nauczyłem…

Czytaj dalej Moja najgorsza analiza @ KIWAB

Event Storming dla biznesu @ beAnalyst

13. kwietnia poprowadzę warsztaty "Event Storming dla biznesu" na ścieżce #beAnalyst w trakcie konferencji beIT. Opis warsztatu Warsztat jest dedykowany analitykom biznesowym, właścicielom produktów i kierownikom projektów. Jest on szczególnie…

Czytaj dalej Event Storming dla biznesu @ beAnalyst